4/27/2010

Toku rawhanau miharo

i tetahi tau ki muri i tae mai oku hoa mo toku huritau i tino miharo rawa i tae mai a selena a te miringa a mia ara te waiora i kai tatou i nga totiti ara nga tipi wera a i tae ki te wa moe i oma runga raro runga raro mai i toku ruma ki te wahi i raro i roa to tatou oho kahore tatou i tata moe i nui to tatou wa i oho tatou i te ahua i waenganui i te 7:00 ki te 8:30 i kai tatou i te paraoa rimurapa me te tohi me te heki me te pekana i tino reka ara i takoro tatou ki runga i te tarapekepeke a i ki toku mama"Me haere a te miringa ki te kai me tona mama ka tae mai ia i te ahua 2:45 i tatari i tatari i tatari i paanguu toku wa ara i tae mai i ahei tatou ki te haere ki SPOKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!
I tino mataku tatou katoa i tino mataku i tae tatou ki te kuaha i tioro au AAAAAAAAAAAA !!!!!
kahore au i pirangi kahore au i pirangi
0i haere tatou ki roto i te toru d maze i mataku i tangi au me selena kahore au i pirangi kahore au i pirangi i tae tatou ki waho i te maroke toku hinengaro na te mea lahore koutou i, mate.

1 comment:

  1. i think that it is out of this world littirilly

    ReplyDelete